Evo 9 Drag STM Project DS9 - 8.63 New Zealand |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Evo 9 Drag STM Project DS9 - 8.63 New Zealand |
18.2.2010, 18:18
Сообщение
#1
|
|
Зарегистрированный пользователь Группа: Член клуба Сообщений: 528 Регистрация: 8.8.2007 Из: Ленинград |
PROJECT DS9 FACTS AND FIGURES:
http://www.youtube.com/watch?v=o0pi7xSKM6g...feature=related http://www.streetfire.net/video/EVO-9-DRAG...-FOR_731734.htm Engine: Mitsubishi 4G63 Turbo 2.2 Litre Tomei billet crankshaft Custom billet aluminium conrods JE Pistons (Custom STM spec) STM competition balance shaft removal kit Baffled alloy sump HKS head gasket with STM O-Ring kit STM Drag spec head studs Ported cylinder head STM Drag spec cams Solid lifters Competition double valve spring kit Oversize stainless valves HKS adjustable cam gears HKS cambelt Mechanical cambelt tensioner Hypertune plenum with 90mm throttle body Turbocharger: Garrett GT45 based turbo with Tial Sport exhaust housing Turbosmart 60mm wastegate Custom stainless STM headers with full merge collector 100mm stainless exhaust 100mm intercooler 80mm aluminium intercooler plumbing Turbosmart raceport blow off valve Drivetrain: PPG 4 speed dog engagement gearbox Ikeya Sequential shifter with custom air shifter system Quarter Master triple plate clutch on custom flywheel DSS stage 5 axle kit (front and rear) STM transfer case Wheels: 15x7” Rays TE37 rims 24.5 x 8 x 15” MT drag slicks Brakes: Lightweight Wilwood 4 piston callipers front Lightweight Wilwood 2 piston callipers rear Lightweight scalloped rotors front and rear Hydraulic handbrake ABS removal Linelock system for staging Electronics: Motec M400 ECU Motec SDL sport dash logger Motec E888 expansion unit M&W PRO Drag 4 CDI Sparktech CDI coil-on-plug system Fuel System: 12 Litre fuel cell Twin SX 1000 HP fuel pumps SX fuel pressure regulator HKS fuel rail 1600 cc injectors Body: Lightweight fibreglass doors Modified front chassis Fibreglass bootlid 6 point NZDRA spec rollcage Racetech seat 5 point harness http://www.youtube.com/watch?v=o0pi7xSKM6g...feature=related http://www.streetfire.net/video/EVO-9-DRAG...-FOR_731734.htm Сообщение отредактировал Tony - 18.2.2010, 18:21 |
|
|
21.3.2010, 23:33
Сообщение
#2
|
|
Зарегистрированный пользователь Группа: Пользователь Сообщений: 2950 Регистрация: 17.3.2008 Из: Украина,Киев |
Дима срач не кто не собирается устраивать!!! Мне лично все равно кто как собирается ехать и на чем!!! для меня важен результат а как он будет достигнут с кислотой или без меня мало интересует!!!!! мне кажется тебе и ARS надо прекращать ругаться и находить компромиссы!!!! А если выяснять отношение то это надо делать на трассе а не за клавиатурой!!!!ИМХО! Раз все равно, зачем писать грубости? Я ж пишу про свое мнение на тех. аспект про юзание красивого баллона. Мне пох в чьей машине он стоит. Пусть она только реже ломается. Компромиссы мне с арс искать незачем, т.к бизнес с ним не веду и не собираюсь, изменить себя или его тоже невозможно. Единственный вариант-забить. Что я и сделал. Надеюсь, он тебе разрешит графики выложить... Бувай |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 3.6.2024, 2:38 |